ЧЕЛЕНДЖІ 2020-2021: ПРАВИЛА ТА ДЕТАЛІ

1. ФОРМАТ

  • Челендж складається із 4 тижнів, протягом яких ви отримуєте завдання, виконуєте їх та надсилаєте звіти. Звіти оцінюються експертами – вони виставляють бали та дають рекомендації.
  • Кожного тижня у вівторок публікуються нові завдання. Ці завдання обов’язкові для виконання. Завдання публікуються у фейсбук-спільноті.
  • Додаткові активності за власними ідеями – заохочуються і оцінюються. Не потрібно додавати у Звіт активності, не пов’язані з темою поточного Челенджу – вони не будуть зараховані.

2. ЧАС

  • Буде зараховано тільки активності і заходи, проведені під час Челенджу.
  • Заходи, що були проведені до початку Челенджу, зараховані не будуть, тому їх не потрібно включати у щотижневий Звіт.

3. ЗВІТНІСТЬ

  • Щотижнево до 23.59 вівторка школи мають подати Звіт про завдання та активності, проведені за минулий тиждень. Звіти, подані пізніше цього часу, не будуть зараховані, і школа-учасник у загальній таблиці отримає 0.
  • Звіт оформлюється у вигляді презентації у форматі PDF або PowerPoint – але дуже просимо надавати саме у форматі PDF, бо це набагато спрощує процес оцінювання для експертів. В інтернеті є багато сервісів, які дозволяють конвертувати формат Powerpoint в PDF, наприклад – https://www.ilovepdf.com/ru
  • Обсяг презентації – до 7 слайдів (експерти оцінюють перші 7 слайдів, якщо слайдів буде більше). Об’єм презентації – до 20 мб.
  • Рекомендовані слайди презентації: короткий опис активності, результати активності (фідбеки дітей/вчителів/батьків, висновки за потребою), декілька фото, посилання на відео, посилання на пост у соц-мережах про цю активність, плюс посилання на публікації у місцевих ЗМІ (якщо такі були).
  • Презентація має бути додана у форму для звітності, яку можна знайти на www.healthy-schools.org.ua
  • Інша інформація, яку потрібно надати при заповненні форми звітності: кількість учнів/чениць, вчителів/ьок, батьків, мешканців громади, яких було залучено до активностей цього тижня.
  • Щотижнево будуть опубліковані результати оцінювання та коментарі експертів.

4. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

1) кількісні показники – яку кількість учнів (у відсотковому відношенні) та осіб загалом (учнів, вчителів, батьків, жителів громади) було охоплено активностями, яку кількість заходів (включаючи заходи за своїми ідеями) було проведено

2) якісні показники (якість виконаних активностей):
Наприклад, якщо у вас є завдання провести урок на певну тему, то буде оцінюватись якість цього уроку, наскільки він ефективний, інтерактивний, пізнавальний, цікавий тощо.

3) креативність – креативний та оригінальний підхід до завдань, проведення активностей за власними ідеями;

4) наявність фото та відео (якщо хочете поділитися великою кількістю фото – зробіть пост із ними у соц-мережі, та додайте посилання у звіт. Так само, додавайте у звіт посилання на відео);

5) наявність публікацій у соц-мережах та місцевих медіа:
Робіть, будь ласка, пости про ваші активності у соц-мережах. Найкращий варіант – робіть пости на сторінці вашого навчального закладу, а потім робіть репост на сторінку спільноти Healthy Schools. Додавайте у ваші пости хештег #HealthySchools, а також хештег із назвою поточного тижня. Посилання на ваші пости у соц-мережах необхідно додати у презентацію.

За кожен із критеріїв школи можуть отримати максимум 10 балів. Максимальна кількість балів за тиждень – 50 балів.

ВАЖЛИВО! Після 4 тижня школи матимуть можливість заробити додаткові бали. Для цього потрібно буде зробити підсумкове відео про участь у програмі, та те, як програма вплинула на ваш навчальний заклад. Відео тижневих активностей стануть у нагоді.

Загальні рекомендації від експертів
Про пости і посилання на них

  • Не потрібно надавати декілька однакових посилань на одне і те ж саме відео у одній і тій самій соц-мережі.
  • Потрібно надавати посилання на конкретні пости, а не просто на сторінку закладу.
  • Пам’ятайте, що окрім фейсбуку існують ще й інші платформи – наприклад, інстаграм та ютуб. Використовуйте їх також.
  • Не потрібно надавати посилання на пости у закритих групах ваших навчальних закладів – експерти не можуть їх переглянути. До того ж, поширення інформації в таких групах не має сенсу, оскільки ці матеріали побачить дуже обмежене коло осіб.
  • Перевіряйте, чи діючі посилання ви надаєте! Не потрібно надавати посилання на сторіс, бо сторіс існує тільки 24 години.
  • Перевіряйте, чи відкритий доступ до ваших постів! Перевірте кожен пост, що ви надаєте – він має бути відкритий для всіх, а не тільки ваших фейсбук-друзів.
  • Пам’ятайте, що дуже бажано висвітлювати ваші активності не тільки у соц-мережах, а і у місцевих ЗМІ. Це можуть бути не тільки газети/ТБ, а ще, наприклад, місцеві блоги, сторінки вашого міста у соціальних мережах, сайти місцевого відділу освіти тощо.
  • Не потрібно надавати посилання на гугл-диски. Якщо це якась виключна ситуація і ви можете надати ці матеріали лише так – знову ж таки, перевірте, що ви надали вільний доступ до цих матеріалів.

Про формат звітів

  • Обсяг презентації не має перевищувати 20 мб – інакше вона не завантажиться і ми її не отримаємо!
  • Будь ласка, звітуйте про обов’язкові завдання по порядку, тобто: заставка, потім перший слайд про перше завдання – опис активності, фото, посилання на пости/статті про цю активність; наступний слайд – друге завдання, опис, фото, посилання, і так далі. Такий формат набагато спростить перевірку звіту, бо інколи багато часу йде на те, щоб зрозуміти до якого завдання відноситься та чи інша активність або пост.

Ваші найчастіші питання – і відповіді на них

1) Учні яких вікових категорій можуть бути залучені до челенджу?
Всіх. Чим більше учнів вам вдасться залучити – тим краще. Ви самі вирішуєте, до якого завдання залучати яких саме учнів. У звітній формі ви маєте зазначити, скільки учнів вам загалом вдалося охопити активностями за минулий тиждень.

2) Чи окремо будуть оцінюватись сільські і міські школи?
Ні, вони оцінюються однаково, за однаковою системою критеріїв. Але в нас є окрема номінація для сільських шкіл.

3) Якої довжини мають бути відео?
Це на ваш розсуд. Немає необхідності надсилати відео, де заснятий весь захід повністю – відео довжиною 1-3 хв цілком достатньо.

4) Додаткові активності мають бути на тему тижня?
Не обов’язково. У кожного тижня буде своя тематика, яка визначає завдання від організаторів, але додаткові активності ви можете проводити просто на тему поточного Челенджу (напр., якщо це Фуд Челендж – то про здорове харчування).

5) Чи маємо ми проводити активності щодня?
Це не важливо, як ви розподілите активності по тижню. Важливо – що і скільки ви зробили за підсумками тижня.